brevbäraren fick sig nog ett skratt. ;)

I Detta får dig att le.,
ha ha ha, jag har totalt glömt bort o berätta om gårdagen. :)



kenny skulle åka tillsammans med mig till jobbet, o eftersom jag skulle tanka så sms:ade jag honom o frågade om han kunde gå till min parkeringsplats så att jag skulle slippa åka en omväg för o hämta honom, o då får jag till svar:

- ehm, jag vet inte om jag hinner. någon har snott vår brevlåda så jag måste skriva en lapp till brevbäraren.

ha ha ha ha, vad ska man tro om det där? först garvade jag bara o trodde att han drog en vals bara för o slippa gå till mig, ha ha, men imorse visade det sig att det faktiskt var sant. För när jag kom o hämtade honom imorse så var det bara en ensam pinne som stack upp ur marken, o på toppen hade de så fint spikat fast en plastkruka o skrivit nr 10 på, ha ha. provisorisk brevlåda. men det hade tydligen fungerat för brevbäraren hade lämnat tidningen där imorse, ha ha.

men tänk er vad brevbäraren måste ha skrattat när han hittade lappen om att någon stulit deras brevlåda o att han skulle lämna posten hos nr 16 istället där kennys mormor bor, ha ha.

  
Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://sarachristinae.blogg.se/

hahahahahahaha jag ligger nästan på golvet och garvar. hahaha det där var skitkul

Skrivet av: Kenny
I

hahahah vafan!:)



å de är inte mormor, de är farmor ;)

haha. nu sitter det en ny poslåda där iaf:)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: