barnvagnar.

I graviditeten.,
idag efter jobbet så åkte jag, lillesyster o sandra till barnens hus o tittade på barnprylar o allra främst barnvagnar, provkörde o kände lite. :) men jisses vilken djungel det är, o gud så mkt man ska tänka på. men lite roligt är det också. :) så himla skönt att jag önskade mig en barnvagn i födelsedagspresent av pappa o mamma, så slipper jag o j åtminstone oroa oss för den stora utgiften, jag har allt himla snälla föräldrar. ♥
 

jag kan inte ens svara på vad jag vill köpa för vagn, har några som jag väljer emellan, o självklart ska pappa johan följa med o provköra lite någon dag också. :) vi har ju inte bråttom med o köpa vagn än som tur är. :) vi kan titta o fundera några månader till. :) hihi. åtminstone två. heh. blir åtminstone en neutral färg eftersom vi inte vet om det är en liten flicka eller en liten pojke som gömmer sig där inne i den runda magen. ;)

  
Skrivet av: Rebecca
I   Blogg: http://bekkiis.dinstudio.se

skriv dina åsikter här. ♥

Djungel är bara förnamnet... =) finns ju miljarders! och noll koll har man :p Vi köpte våran begagnad av en kompis till mig. En Emmaljunga City Cross, dom köpte den för ett år sedan då dom fick sin lilla tös, men har nu köpt upp sig till en annan, så då passade vi på att ta över den gamla. =)



Hoppas allt är bra med dej o magen =)

Vore roligt att försöka ses nån dag!



Kramar/Rebecca

Skrivet av: Elin Kratz
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Vi har en Emmaljunga City Cross, den är faktiskt jättebra. Smidig och lätt :) Vi köpte i ett paketpris på Babyproffsen så vi fick även med en sittvagn. Men det är inte billigt med vagn :P

Skrivet av: Rebecca
I   Blogg: http://bekkiis.dinstudio.se

skriv dina åsikter här. ♥

Ja, det är så fruktansvärt mycket att tänka på och så mycket att välja mellan =) Men som sagt är det roligt. Jag är glad att vi kunde köpa Linneas vagn, hon har varit toknöjd med den hela tiden. Nästan så det tog emot för henne att sälja den :p Så då vet man ju att den funkar =) och som sagt, begagnat är bäst. Helt sjuka priser om man ska köpa en ny ju. Herrejisses!



Ja, så här sista veckorna växer man verkligen så det knakar =) Jag tror att allt händer dom två sista månaderna liksom :p



En fika på stan och en massa bebisprat tycker jag absolut =) Det får vi styra upp.



Ha en bra helg.



kramar

Skrivet av: Jossan Lennartsson
I   Blogg: http://jossanlennartsson.blogg.se/

skriv dina åsikter här. ♥

Ja gud de finns så många vagnar att välja på, Vi köpte en sprillans ny vagn på en sida på nätet helt underbar vagn tycker jag :) Du får komma hit och prov köra den om du vill , Bra pris på den var det också :) sidan heter www.annaaxel.se och min vagn som jag köpte gick på 3595kr och då var de ett paketpris, annars kosta den 2995kr.. :p




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: