audi a4.

I personligt.,

jajamen, imorn blir jag audi-ägare, hi hi. :) eller jag o johan kanske man ska säga, det är jag som köper bilen o johan behåller ju sin gamla men eftersom jag köper en kombi så är det ju den vi kommer köra för det mesta. :) o nu behöver jag inte oroa mig för att barnvagnen inte ska få plats. heh.
i lördags var jag, johan o pappa till gävle o träffade karln som sålde bilen, provkörde o tittade o alla tre gillade den, hihi. o pappa lyckades sänka priset med några tusenlappar, så vi bestämde att vi skulle hämta bilen imorn i fagersta, där karln bor. o eftersom jag jobbar så är det j som får åka med pappa ner dit o hämta bilen, hihi.

o jag kan ju lova att jag är ruskigt nöjd över att få en egen bil igen, jag har varit så jäkla handikappad de senaste veckorna så det är inte sant, ha ha. lite jobbigt att vara så beroende av andra. men nu blir det andra bullar, ha ha. nu kan jag ta mig dit jag vill,. :) om inte johan stjäl bilen av mig då, jag tror han är l i  t e avundsjuk ;)

  
Skrivet av: Anonym
I

Tycker du är lite dålig på bilder nuförtiden :P Kom igen nu, visa magen oxå ;) Kram

Skrivet av: Elin Kratz
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Hehe jaa han är söt :D Jag pussar på han hela tiden :P Längtar du tills det är dags för dig? :) Jag kommer till jobbet nästa vecka och visar upp honom :P




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: