.090718.

I personligt.,
min o johans fredagskväll blev lugn o fin, gosade i soffan o somnade inte alltför sent. ♥

o idag har han varit till kilafors o målat de sista köksluckorna, hihi, min händiga karl. :) o jag njöt lite i solen på balkongen, vek tvätt o sen tog jag mig en vända på stan. det är verkligen underskattat o gå ensam på stan, himla skönt. :)
jag behövde inhandla en ny bh, mina har blivit för små nu när jag har en bulle i ugnen, ha ha. de vällde ut lite här o var, inte så charmigt o verkligen obekvämt också, ha ha.
efter många om o men o alltför många minuters letande lyckades jag tillslut hitta en storlek som passade, dock hade jag aldrig gissat på att det var den storleken som skulle passa, ha ha. oj oj. undra hur stor amningsbh jag kommer behöva köpa. (a)



appropå bilden så är det skumparty på tranan ikväll, o jag ska jobba tillsammans med malin vid black-jack borden. :) kan bli rätt underhållande, ha ha. :) skumpartyt är ju en av årets höjdpunkter för bollnäsborna ( läs: inte mig, ha ha )
eventuellt ska jag hämta johan o johan innan jag börjar jobba, eller efter, vid norrlandsporten där de är för tillfället o åker vattenskidor med resten av fotbollslaget, hihi. så imorn är han nog lite bakfull min älskling. ;)

  
Skrivet av: Camilla
I   Blogg: http://annacamilla.blogg.se/

Nej verkligen inte. Vi får flytta in en vecka tidigare så inte nu på måndag men nästa den 27:e så flyttar vi in. Lovely. ♥

Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

Tack så mycket :)

Jo skumparty har varit en av höjdpunkterna tidigare år. men man börjar väl blir för gammal nu. haha. Kraam

Skrivet av: sara
I   Blogg: http://saarrraa.blogg.se/

skriv dina åsikter här. ♥

fina , gillar dock den 3dj grovt!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: