swartzwaldtårta.

I personligt.,
det bjöds på swartzwaldtårta hemma hos min kära far, men alla ni som ätit den tårtan vet att den är supergod med sina lager av maräng men oh my lord så mättande, ha ha, alla fick nog lite ont i magen. :) men det var det värt.


o nu är jag hemkommen o nördar framför datorn o väntar på att J ska komma hem. han är ute o busar med frank, ha ha.
det kan aldrig sluta bra. he he. ;)




jag funderar på om jag ska hoppa in i duschen snart o göra mig lite fräsch, he he, kan ju inte gå runt o se ut som en lurk hur länge som helst, o efter fem ska jag åka tillbaks till familjen på björktjära för då bjuds det på tacos, jummie. :D då ska även J med. hjälp vad tiden går fort, den springer bokstavligen talat ifrån mig, ha ha.

  
Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://boddanslilla.blogg.se/

Ja, jag hinner nog de. De är inte på värsta viset. Värst runt örena och på örena. Men men... lite roligt att pilla med de oxå tycker jag. Kan riva ihjäl mig nästan :p

Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

jo men de är ju min dröm, ronald mc donald ögonbryn :D:D:D hahahah ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: