stan tillsammans med pappa.

I personligt.,
idag hade jag som sagt tänkt sova ut länge, men icke sa nicke, jag vaknade halv nio o var jättepigg, ha ha.
efter väldigt mkt krångel med mitt hår slutade det med att det är mörkbrunt, men inte svart som jag hade tidigare, he he. känns fräschare så här., :)
o efter lunch åkte jag ner på stan o mötte upp min kära far o vi strosade runt lite på stan o inhandlade presenter till lillasyster som fyller år den 13:e februari, hi hi, vi ska nämligen fira henne imorn. :) hon fick mina presenter redan ikväll o blev mkt nöjd. :) hi hi,.
o innan pappa o jag skiljdes åt hjälpte han mig att tvätta av bilen lite snabbt, så nu är den ren o fin. :) hi hi.

o johan sitter bakom mig i soffan o äter kebabtallrik, jummie det också, men inget för mig, är fortfarande mätt efter middagen med pappa o sis. :)

o om jag lyckas få hem benjamin buttons otroliga liv snart så ska vi mysa ner oss i soffan o titta på den. :) annars blir det en tidig kväller eftersom jag jobbar 9-14 imorn, resten av morgondagen kommer vara jäktig som få. he he.

  
Skrivet av: therese
I   Blogg: http://tengstrom.blogg.se/

Haha :) Jag och Hans såg också på den igår, den var annorlunda men bra..




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: