sonic unleashed.

I personligt.,
hi hi, johan laddade hem en demo - alltså en fjuttig bana - på playstation åt mig - sonic, wiho. :D jag satt som en fågelholk första gången jag spelade det, ha ha, hade ingen aning om vad tusan jag gjorde - men det var asroligt! :D ska definitivt köpa det spelet, hi hi, o eftersom det är inriktat på den yngre publiken ( alltså mig, ha ha ) så är det inte så farligt dyrt heller. :)

jag har precis kommit ur duschen o sitter här i min fina, mjuka röda morgonrock som jag fick av J i julklapp o pratar med pat på msn, det var inte igår. he he, o ska nog spela lite mer sonic innan johan kommer hem från innebandyträningen - för då är det han som är bossen över PS3. ha ha.



spelade ni sega när ni var små? :)

  
Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridahallstrom.blogg.se/

Självklart! Sonic är d bästa :D

Skrivet av: Hasse
I

Jag och Johan spelade sega och sonic när vi var små :P men det visste du nog redan :P jag måste också ladda hem ;)

Skrivet av: Lotta
I   Blogg: http://karinannacharlotta.blogg.se/

Sony rules!:D Jag hade inget sega men min kompis hade och fy tusan vad jag var avis!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: