sick and tired.

I personligt.,
gud vad jag är trött på mitt jobb, är trött både fysiskt o psykiskt. bleh. o idag jobbar jag ända till 18.30, dryygt. ska logga in om typ tio minuter. :(
o efter jobbet blir det väl bara till att åka hem o laga mat o sen är det nästan tid att sova, vart tar dagarna vägen? jag hinner ju inte med någonting. suck.


- o hans, jag tycker definitivt att du ska ladda hem den demon, hi hi, jätteskoj. :)


- hi hi, mamma jag saknar alltid dig. ♥

  
Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://boddanslilla.blogg.se/

Heeeej!! Så... du vill byta. Visst, inte mig emot. För jag skulle inte klaga om jag slapp den stekheta brända huden på ryggen och mellan tuttarna. My god vad solen tar här nere. De är faen inte klokt. Nä, i möre blir de keps och t-shirt i skuggan.



Himla fin header du har fixat då. Nu blev jag avis :p



Ne, nu ska vi lägga oss och kolla på film. Ny dag - ny ö i möre.

Btw, snart får du åka hem för dagen :)

Kram kram!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: