ny dag, nya möjligheter.

I personligt.,
Eller inte, he he, mitt humör är iaf lite bättre,.
kom till jobbet en halvtimme tidigt, vilket kändes lite värdelöst men det går ju inte att göra något åt det när jag redan är här. :) he he.

hade världens konstigaste dröm inatt, ha ha, kanske delar med mig av den senare om ni lovar att inte tro att jag är helt knäpp. ha ha. ;D
idag jobbar jag till 18.30, precis samma tid som igår - o efter jobbet ska jag hem o slöa o vänta på att johan kommer hem från fotbollsträningen. :) o sen ska jag kramas lite med honom, o sen ska jag sova, RIKIGT LÄNGE. för jag är nämligen ledig imorgon, wiho. dock jobbar jag på lördag, men det är en annan femma.
fredagen är fullproppat med måsten, även om jag är ledig. men ganska roliga o nyttiga måsten iaf. :) ska bl.a. träffa pappa på stan o leta födelsedagspresent till lillasyster. :) shit, hon blir 19 år liksom. ha ha,.

allt väl med er då? :)

  
Skrivet av: sofia
I   Blogg: http://sodiro.blogg.se/

jag brukar alltid vara en halvtimme tidigare till jobbet;) haha



skönt å vara ledig imorrn:) hoppas du får en kanon dag då:)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: