min dröm.

I personligt.,
drömmen jag drömde inatt var helt flippad, ha ha.

den började med att jag var gravid, o i november fick jag ett barn o sen helt plötsligt i slutet på december fick jag ett till barn. he he,
o jag hade barnen på min säng men de rullade runt överallt så jag var tvungen att bygga en mur av täcken o kuddar runtomkring dem så att de inte skulle rulla ner på golvet o göra illa sig. o när jag skulle åka till johan o berätta om bebisarna så bad jag vår granne, som tydligen var sara bodin att komma över o hålla koll på bebisarna o hon var så snäll o gjorde det men  hon tog med sig en boll som hon rullade runt mellan bebisarna, ha ha.
o sen helt plötsligt var jag o johan på dollarstore o skulle handla massa barnkläder o saker till bebisarna o då helt plötsligt förvandlas de till små katter, en av dem är amadeus - o de börjar hoppa ur vagnen o grejer o springer runt i butiken, tillslut får jag tag på den ena kattungen o lägger tillbaks den i vagnen. o då kommer frida hallström fram till mig o även hon har en liten bebis - men den är jätteliten o ser ut lite som yoda i starwars, ha ha, o så säger hon att mina bebisar är fula o att de inte ens är riktiga bebisar eftersom de ser ut som katter. då blir jag jätteledsen o börjar leta efter johan o då kommer han runt hörnet vid en hylla i håller i en bebis/katt o helt plötsligt förvandlas bebisarna till små jättesöta bebisar o jag blir jätteglad. :) o sen vaknade jag, ha ha ha,.

johan bara skakade på huvudet när jag berättade om drömmen för honom, men han blev inte förvånad, mina drömmar är alltid helt sanslösa. ha ha.

ni som medverkade i min dröm, ta inte illa upp, ha ha.

  
Skrivet av: sofia
I   Blogg: http://sodiro.blogg.se/

du är bra knäppp du:P

Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

jag har också annorlunda drömmar. men den där tog priset ;) Puss

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Haha du klår inte min dröm som jag hade för ett tag sedan. Då skulle jag ha barn också, men då var barnen spindlar innan dom blev barn liksom :P Helt sjukt! Och det värsta jag vet är spindlar, så var helt förstörd när jag vakna :P

Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridahallstrom.blogg.se/

Haha trevligt att du drömmer om mig :P




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: