made in sweden.

I personligt.,
johan håller på o ringer telias kundtjänst eftersom vi inte får boxen att fungera, suck. o efter en god kycklingsallad o semester svenskar är det dags för made in sweden på fyran nu. :) o mitt humör har blivit bättre,. :)
ska mysa ner mig i soffan under min fina o sköna filt som jag o J fick i julklapp av mamma o dricka vatten o äta lite cashewnötter, mums. :)













  
Skrivet av: Sara Einars
I

våran fungerar inte heller.. efter mycket om och men med kundtjänsten och supporten så kom dom fram till att vi behöver en switch som inte kom med i paketet.. det går alltså inte att koppla in i routern/datauttaget! Dom skulle skicka en till oss.

Skrivet av: Hasse
I

Undrar om telia har mycket att göra?? Ingen box verkar ju fungera för nån :P

Skrivet av: Anonym
I

Haha ni har iaf fått eran box, det har inte jag :( morr... :)

Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://hellberg88.blogg.se/

Ni har ju iaf fått eran box, det har inte jag :( Morr... :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: