frågor.

I Blandat,
Utmanad av Helen.

4 Av mina favoritprogram på TV:
  • Desperate Housewifes
  • Grey´s Anatomy
  • Vänner.
  • Scrubs.

( jag skulle kunna räkna upp hur många som helst ;) ha ha )


4 Saker som jag gjorde igår:
  • lagade mat.
  • jobbade.
  • skrattade.
  • gjorde ett kollage åt sandra. :)
4 Saker jag längtar till:
  • utlandsresa tillsammans med mamma o syster.
  • sommar.
  • 1 år tillsammans med J.
  • ett bättre jobb.
4 Favorit resturanger:
  • picasso.
  • take off.
  • en mongolisk restaurang på söder i stockholm.
  • mcdonken, he he, eller egentligen inte.
4 Saker på min önskelista:
  • att bli ekonomiskt oberoende. ;)
  • att få ett roligare / bättre jobb.
  • ett långt o lyckligt liv med J.
  • att lyckas gå ner i vikt.

Jag utmanar 4 st:

simone
evelina
sofia
lina linus

  
Skrivet av: Anonym
I   Blogg: http://rindehedpatricia.blogg.se/

"Din jävla korv" - hahahaha! Det var mig då ett nytt smeknamn.... ;) Du får mer än gärna ta dig an min blogg om du vill och känner för det? :D Vore väldigt tacksam, hihi!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: