Do I smell success?

I personligt.,
nej verkligen inte, ha ha, mitt hår ser mer eller mindre katastrofalt ut just nu, ha ha. :( men jag ska ge det ett försök till, ska gå ner på affären eftersom de öppnar klockan nio o köpa en till förpackning hårfärg o försöka mig på ett riktigt räddningsuppdrag, ha ha. :D vet ej vad det blir för färg än, det återstår att se. he he.


men det luktar inte seger än, ha ha.

  
Skrivet av: Sara
I

Mitt hår blev inte så där jättebra heller.. Tog champagne färg. Men det ser ut som att det orange lyser igenom :/ Ska köpa silverschampoo sen när jag slutat och försöka med det :) Uppe på huvudet är det inte så bra men annars har det bra färg nedtill tycker jag :)

Skrivet av: sofia
I   Blogg: http://sodiro.blogg.se/

BILD.. BILD.. BILD vi vill ha en Bild!! :) hehe

Skrivet av: sofia
I   Blogg: http://sodiro.blogg.se/

ja de är väl tur att dom får de, fy fan va arg ja va igår, men som sagt tillslut fick psykopaten smaka på sin egna metod de tyckte ja va bra:P han blev påkörd av en lastbil!!:D nöjd* haha schysst ja e;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: