byter hårfärg.

I personligt.,
Det är vad jag håller på med just nu, ska försöka gå lite åt det ljusare bruna hållet, hi hi, men vi får väl se om jag får behålla håret eller om det ramlar av, ha ha. om det blir fint lägger jag in före, under o efterbilder åt er om ni vill. ;) hi hi.
blir det misslyckad kanske ni får en katastrof-bild innan jag åker o köper mörkbrun hårfärg, ha ha. ;)

  
Skrivet av: sofia
I   Blogg: http://sodiro.blogg.se/

självklart vill vi ha bilder, både om de blir fint lr kattastrof:D

Skrivet av: Anonym
I

Telia är så värdelöst. De lovade att de skulle skicka ut boxern innan den 19e januari då kanalerna skulle släckas ner, och nu är det de 29e å än har jag inte sett någon :( ok eran funkar inte, värdelöst som fan...

Skrivet av: Frida
I

Jädrar va de ska försvinna vem kommentaren kommer från då :S

Skrivet av: Tessis
I   Blogg: http://tengstrom.blogg.se/

Yeeeey! Bilder vill vi ha :) Hårexperiment brukar vara roliga..

Skrivet av: amalia
I

säger hon som är minst lika mongo själv hahah ;D




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: