gravid-cravings.

I graviditeten.,
min allra största gravid-craving nuförtiden är nog i s b i t a r. :) så himla, himla gott. även fast de inte smakar något särskilt, men det är ju så himla gott o tugga sönder dom där härliga, iskalla små bitarna. :) haha.

ska nog ta mig ett stort glas fullt med härliga isbitar nu. haha. :)

  
Skrivet av: Bästaste mamman
I

Hahaha...det är ju inte så konstigt med tanke på att jag hade samma noja...

Skrivet av: amalia
I   Blogg: http://amaliaaskefjord.blogg.se/

häligt at höra :) du är så snäll som ställer upp :D

men som sagt ingen brådska, du ska inte anstränga dej för din egen och bebben skull ^^, ta det när du är sugen på det och har tid! men vad har du för mejl adress då så ska jag skicka lite :)



puss godnatt!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: