gårdagens kalas.

I De allra bästa.,


eftersom camilla fyller år imorn så bjöd hon på fika igår. :) bullar, kakor o hemmagjord saft, jummie. jag gjorde sällskap dit tillsammans med sandra o hennes små guldklimpar till barn. :)
o jag hamnade bredvid liam vid köksbordet, ha ha. det var på både gott o ont. :) han är en riktig liten charmör när han är på det humöret, då flinade han o försökte mata "melker" med kakor genom magen, ha ha. o han skrattade när kakan låg kvar på magen. heh. men sen ledsnade han o puttade ner bullen under bordet istället, haha. men med ett sötflin som heter duga. :)
en fin kväll.

dock var jag lite handikappad eftersom min mobil hade följt med johan på hans fotbollsmatch i norrala. ha ha ha. den låg kvar i fickan på hans tröja o det insåg jag ungefär fem minuter efter att han åkt hemifrån, ehm. vilket resulterade i att jag vände upp o ner på hela lägenheten när jag irrade runt som en yr höna i hopp om att den skulle ligga någonstans här hemma. haha. men icke sa nicke. den kom hem ungefär fem timmar senare. (a) o johan hade sveriges bredaste leende o tyckte det var väldigt roligt, ha ha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: