film-mys.

I personligt.,
igår spelade johan fotbollsmatch o jag tittade på nästan hela matchen, jag gav dock upp när regnet började ösa ner, heh. vilket ni kanske förstår. :) o kilafors tog hem segern. :) bra där.

o när jag kom hem bad systeryster mig att titta på en klipp från mtv:s serie 16 and pregnant, o ett avsnitt om Catelynn som adopterade bort sin dotter direkt efter födseln, o herregud vad jag grät, tårarna var ohejdbara. beror nog mycket på alla mina graviditetshormoner men jag tror nog de allra flesta har svårt att hålla tårarna borta.
länk till programmet om det är någon som vill se, det är ungefär 40 min långt o ni får inte spola om det är så att ni tänker titta. men jag varnar er, ha en näsduk i närheten o ingen mascara på.



o efter att j kommit hem gjorde vi iordning tacos som vi mumsade i oss, o kvällen avslutades med filmen the green mile som gick på trean. mkt bra film, jag hade redan sett den men inte j så jag tittade på den för hans skull. ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: