en bullmamma.

I personligt.,
i dubbel bemärkelse. ha ha. :)

igår bakade jag bröd själv för allra första gången
- grahamsbröd blev det o dom smakade ljuvligt. :) de blev färdiga lagom till kvällsfikat, så jag o j mumsade i oss dem samtidigt som han besegrade mig i alfapet - för tredje gången, ha ha. :) han är ruskigt duktig på det, o jag är väl mindre bra. ;) hihi.


nästa bakningsprojekt blir kanelbullar. :) johan beställde det igår nämligen. :) haha. så jag får försöka mig på det också, vore himla mysigt o kunna baka goda kanelbullar. :) hihi. äkta mamma liksom. :)


  
Skrivet av: Anonym
I

Ja, jävla väder ! Och långtråkigt har jag det med. Men det börjar ge med sej tro det eller ej :)

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Vad duktig du är som bakar :) Blir det någon bulle över kan jag ta en ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: