bullmamman är i farten.

I personligt.,
om ungefär en timme kommer jag o j kunna äta varma, nybakta kanelbullar o dricka ett stort glas mjölk. hihi. Degen håller på o jäser för tillfället o jag ska snart tillsätta socker o kanel o fläta små bullar o sen efter lite mer jäsning ska de in en snabbis i ugnen,. :)  J U M M I E.
men jag hade glömt o köpa pärlsocker så j är snäll o cyklar ner till coop just nu för o handla det. :)

jag undrar om det är mina preggo-hormoner som gör mig så mammig, haha. ;) vill baka hela tiden,haha.



men han gör väl allt för o få lite nybakta bullar, haha. ♥

  
Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

ahhhh gud så snygg den blev, är supernöjd med ALLT. Tänkte bara om man kan ta upp alla kategorier däruppe, i exemplet orkade jag inte skriva med alla däruppe. så skulle gärna vilja ha med de sista kategorierna Bilder, Ängeln Ella, Nyheter däruppe, sen ska de stå staffordshire bullterriern Ozzy bara, inte ganska stor (menade att texten skulle vara ganska stor i mailet) Förlåt om jag var otydlig, hade så bråttom att skriva för var så förväntansfull och glad :) Men färgen, designen, ALLT är toppen i övrigt, helt i min smak :) TAAAACK VÄNNEN! :) Puss

Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

jaha såg de nu jag också. Men även fast jag nästan alltid använder firefox så var den riktigt snygg där också. Är riktigt nöjd nu med allt :) tack för de sista korrigeringarna :) Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: