att sticka ut det e inte min grej.

I Detta får dig att le.,
så himla skön snubbe. :) hihi.

cp-låten.


fejkade fejs.

tänkte bjuda på ett litet leende såhär på eftermiddagen en regnig lördag i hälsingland. :) hihi.
dagen har spenderats hemma hos pappa o familjen på förmiddagen, fikade o firade simone som fyller 19 år på måndag,. men då har hon flyttat till åre så vi firade henne idag. :) åt världens godaste tårta o drack mer is-te, det jag nämnde i ett tidigare inlägg, jummie. hihi.
o sen åkte jag o j hem till hans föräldrar o tittade på kattungarna, hihi, jättesmå o söta. :)

nu är johan o värmer upp inför sin fotbollsmatch som börjar klockan 6, o jag ska skjutsa en vän vid samma tid så jag blir lite sen till matchen, men huvudsaken jag kommer dit o visar mitt stöd. :) heh. o jag håller verkligen tummarna för att mitt paraply inte kommer behöva användas. :) heh.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: