jävla klantmajja.

I personligt.,

dagen har varit värdelös hittills, när jag kom ut i garaget imorse - var det minusgrader o bilen vägrade starta, så nu måste jag förmodligen köpa ett nytt batteri, bra start på dagen liksom.
när jag skulle äta frukost på jobbet gjorde jag iordning två goda mackor o tog ett glas med juice o skulle gå uppför trappan, men nej - jag tappar min sko som försvinner mellan trappstegen o jag ramlar på näsan med mackorna upp och ner i trappen o all juice hamnade på min tröjärm, fan vad jag är klantig ibland.

Men om en timme slutar jag o då ska jag köpa milkshake o strips på donken, det har jag bestämt. men donken har väl säkert brunnit upp, eller milkshake-maskinen är trasig eller så har de slut på olja i fritösen, om man tänker på vilken tur jag har idag, heh.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: