en liten macka.

I personligt.,
Igår vaknade jag o Johan ganska tidigt, eller iaf jag, sen väckte jag honom. ;) hihi. Vi skulle nämligen möta upp pappa på stan, han ville bjuda oss på lunch/fika. :) efter många om o men lyckades jag få upp världens tröttaste johan o vi mötte upp pappa på stan, krokanen var självklart stängt så jag tvingade med dem till Åhléns. :) inhandlade en ny mascara, vem vet hur mkt bakterier det finns på min gamla som är typ hundra år. haha, o köpte även ett nytt puder till min bleka fejja. (A)
Lunch åt vi så småningom på mobackes, urgulligt café o deras små mackor var hur goda som helst, men det var bara jag som inte lyckades välta min, jag åt den med finess. ;) hahaa.

Efter att magen var mätt o belåten lyckades jag lura med mig johan o pappa in till djurbutiken, hihi, vi tittade på kattprylar o på djuren, haha, vi hittade världens konstigaste lilla gnagare, haha, den såg ut som en blandning mellan råtta o ekorre, ganska ful om ni frågar mig, heh.

O jag har ingen aning om hur jag orkar blogga vid den här tiden, går runt som en zombie här hemma, haha, ska alldeles strax åka till jobbet - men jag slutar tidigt idag. :) wiho.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: