en alldeles vanlig söndag.

I personligt.,
Igår umgicks jag med sandra o hennes små solstrålar hela dagen, hihi. åkte hem till henns så fort jag vaknat i stort sett, lurkig som få. ;) O sen låg vi mest i soffan o åt kladdkaka o var allmänt lata. :) hihi, men vi lyckades ta en liten promenad i den strålande solen, när vi gick till prix för att handla lite så att vi skulle få lunch. :)

mot kvällskvisten mötte jag upp johan på ica, sen åkte vi hem o han lagade mat o jag laddade hem lite filmer. :) filmvalet för kvällen blev Knocked Up, johan hade dock sett den men inte jag. sen kröp vi till kojs o somnade som två klubbade sälar.
O att kliva upp imorse, det var inte nådigt. O fyfan vilket väder, hur dimmigt som helst o ruggigt kallt. Men jag samåkte ju med sandra till jobbet idag så då blev humöret mkt bättre. :) men herregud vilket damp vi fick på stereon, haha, helt omöjligt att hitta en radiokanal. (A)

O gud vad det ringer dåligt idag.. uwh.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: