dammråttor.

I personligt.,
Idag är jag ledig, wiho. Men får jag njuta av det? Oh nej. Istället ska jag slåss med dammråttorna i min lägenhet, där jag förövrigt inte har varit på ungefär två veckor, ska också brottas med diskberget o rensa kylskåpet. Men med mina rosa diskhandskar går allt. ;) o sen klockan ett är det dags för tvättstugan, då ska jag tvätta alla sängkläder ( eftersom johans katt kissade i min säng ) o även min vinterjacka ( som hans katt också har kissat på, haha )
O när allt det här är klart får jag förmodligen njuta av en god middag tillsammans med sandra.

Jag tror inte jag kommer lyckas få allt gjort idag;

- damma + dammsuga
- diska
- slänga sopor.
- rensa kylskåpet.
- sortera tvätt + tvätta.
- handla.
- försöka städa lite smått hemma hos johan.

Kanske bäst att börja nu?

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: