dags att sjunga på refrängen?

I personligt.,
tror ni att det är dags att gå hem från jobbet när man glömmer bort att gå på rast, o sen glömmer bort om man ens har varit på rast o måste gå o fråga en teamledare om de har registrerat någon rast? haha, jag tror att det är dags att sjunga på refrängen då.,

o på tal om att göra bort sig på jobbet, igår på lunchen skulle jag slänga sopor i soptunnan, vår soptunna är av modellen metall, med själva svarta soppåsen hängandes under o ett plåtlock, o jag slet tag i locket o råkade tappa det o vips dimper det ner i golvet med världens smäll o hela lunchrummet tittade på mig, haha. inte  fan kunde väl jag veta att det satt löst, haha, o jag kunde inte riktigt bedöma om de tittade på mig av ilska eller av medlidande. haha. jag bjuder på mig själv iaf.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: