brownie.

I personligt.,
Idag har det gått väldigt långsamt att jobba, men sofia gjorde världens absolut fulaste dans, haha, hon härmade kattungarna i aristocats när de går efter gåsen. ;) hahaa. O de två sista timmarna gick fortare, då hade jag världens bästa medlyssnare - sandra. (A) hihi. efter jobbet åkte jag med sandra hem till bollnäs, vi handlade lite på ica o sen tankade jag - full tank. :) jag älskar löning. hihi.

För stunden sitter jag i en av johans sletna t-shirtar o ser allmänt uwh ut, håller på o färgar håret. :) ska bli brownie igen, o jag hoppas att det blir fint. :)
Efter att jag har sköljt ur färgen ska jag mysa ner mig i soffan o titta på idol vem kan slå filip o fredrik o äta lite goda mackor o dricka oboy. ibland är livet härligt.

  
Skrivet av: ♡ express yourself
I   Blogg: http://sandorak.blogg.se/

Haha, du gjorde ett bra jobb idag gumman =) Hoppas att jag blir lika bra någon dag (A)



Du kommer att bli superfin i håret =)

Får se det imorgon!

Mys mycket ikväll nu. (Hjärta)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: