söndagsöppet.

I De allra bästa.,
eftersom det är drömchansen här i bollnäs denna helg så hade butikerna på stan öppet idag också, hihi. så jag fick en inbjudan av sandra ♥ att följa med henne ner på stan för att strosa runt lite, o tackar o bockar - ett par timmar av frid o fröjd utan att behöva tänka på flytt, städning o packning, haha. även om det kom på tals en del gånger, men jag slapp ju göra det iaf. haha. o sandra hittade en hel del på stan även om vi gick o klagade på att vi var panka, he he.
jag köpte bara lite tofsar, alla mina försvinner ju spårlöst - skulle tro att katterna leker med dem o då blir väl deras slutdestination under soffan, ha ha. o några armband fick också följa med hem. passar utmärkt till min utklädnad nästa helg. :D

äh, nu måste jag försöka packa mer, bleh. ska bli sjukt skönt när allt är klart. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: