så jäkla typiskt.

I personligt.,

har ni också varit med om det här;
när ni har mobilen i fickan eller nära till hans så ringer det aldrig,
men så fort ni glömmer den någonstans då har ni typ tusen missade samtal sen, haha. det råkar jag alltid ut för.

o idag hände det självklart, min lägenhet finns ju för uthyrning nu så idag har jag bestämt några dejter med nyfikna människor som vill flytta in. (A)
så efter jobbet ska jag o johan städa min lägenhet, snabbt, haha, kanske inte så noggrant dock,
men det ska iaf se fint ut för ögat när man tar sig en liten titt. :) hon som stod som etta i kön på min lägenhet ville flytta in så fort som möjligt o det låter bra i mina öron, så slipper jag o johan betala dubbla hyror. :) hihi.


  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Oki =) Vet inte var det är haha :P

Ja, några vänner och jag tänkte ha fest på solstugan, sen ska ju Ola ha fest också tydligen =) Så du får komma till solstugan om du vill, och säkert till Ola också :P




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: