plus-minus-noll

I personligt.,
varför ska det vara så svårt att få lönen att räcka till? (A) oftast är det mer minus än plus men på något sätt lyckas man nästan alltid med plus-minus-noll, det är hyra, el, mat, lån, bensin, försäkringar, sparande m.m. herregud, det är jobbigt att vara vuxen - eller vad säger ni? :P o man vill ju gärna få lite pengar över att roa sig med, shoppa lite.

natten kommer bli jobbig, tror nästan att jag blir tvungen att sova på soffan eftersom jag förmodligen inte kommer lyckas somna o jag kommer nog ligga o vrida o vända på mig hela tiden o då blir johan galen, hur mkt han än älskar mig. (A)

jag älskar min johan, hihi. ♥

  
Skrivet av: sandra tofält
I

Ditt ex? :p Han är mitt ex också. haha. Puss!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: