min älskade johan,.

I personligt.,

gud vad jag inte ville åka till jobbet imorse, bleh, johan åkte tidigare än mig o det var nöd o näppe jag ens tog mig ur sängen efter det, haha. men jag lyckades ta mig till jobbet o till min stora lycka fick jag sofia att stanna kvar en halvtimme länge så att jag inte behövde jobba ensam till klockan sju. :) hihi. o efter en timme på jobbet plingade det till i datorn, o inkorgen på mejlen visade ett oläst mejl - det var från johan, hihi. han skrev; jag älskar dig Mikaela! han är så söt min man,. ♥

o idag var det fler än en johan som var snäll mot mig - sofia frågade sin pojkvän johan om han kunde byta lampa på min bil, mitt vänstra framlyse har varit dåligt / inte fungerat den senaste veckan, så jag har åkt runt helt enögd. haha. o de fick tydligen krångla en hel del innan de lyckades få dit lampan, haha, så nu finns det en rostig fjäder där inne också, hahaa.

nu håller johan på o skruvar ner köksbordet i köket, den duktiga mannen, hihi, en himla tur att jag har honom, han håller om mig o tröstar mig när jag är ledsen, helt underbar. ♥


  
Skrivet av: sofia
I   Blogg: http://sodiro.blogg.se/

haha han svärde en del innan han fick dit lampan;) dom har gjort hemmabygge i ditt lyse så du vet;) haha




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: