mats - the målare.

I personligt.,
vi har lyckats hitta någon som smackar upp tapeter i hela vår lägenhet, hihi, gud så skönt. vi har haft lite problem med det tidigare - ingen målare har haft tid eller möjlighet de närmsta veckorna o sen lyckades vi tillslut hitta någon som kunde göra förarbetet, spackla o slipa - men då hade han först inte tid att tapetsera men nu har han ändrat sig, så imorn kommer det hända grejer. :D hihi.
längtar tills allt är tapetserat o fint, för då kan vi verkligen flytta in på riktigt o bjuda hem folk utan att skämmas, haha, jag hade dött om vi inte fått tapetsera om - det var gula tapeter med bårder o grejer o i vardagsrummet var det terracotta, fyfan. haha. sandra o jag hatar de färgerna ungefär lika mkt som vegetarianer hatar kött. haha.

ville bara göra er uppmärksamma på att våra tapet-bekymmer är lösta, haha, inte för att jag direkt delat med mig av de bekymrena, de har dunkat runt i mitt huvud istället o gett mig hyfsat mkt skallebank. haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: