kramp i vaderna.

I personligt.,
flyttningen igår tog ut sin rätt - i mina vader. haha, de var alldeles stenhårda igår o när johan försökte massera dem grinade jag illa, haha. o hade kramp i stort sett hela natten, fyfan.
o flyttstädningen av min lägenhet har varit ett helvete, det är görjobbigt o resultatet är inte ens i närheten av vad jag vill, har försökt putsa fönstrena men hej å hå det gick åt skogen, blev nästan värre efteråt. haha. o johan är inte här o kan hjälpa mig, jag är helt ensam.
paret som ska flytta in i min lägenhet ska komma o titta idag o jag hoppas de nöjer sig med städningen för då kan jag iaf pusta ut angående min lägenhet, men med min otur så kommer de inte vara nöjda, så då är det bara fram med städgrejerna igen, bleh.
o jag kom precis på att vi glömde göra rent i underdelen av ugnen - ni vet där man har plåtarna o så, fuck it. jag oooooooorkar inte mer.

negativt inlägg - men det får ni ta kära läsare, man kan inte vara glad jämt, haha, o ni som flyttar förstår nog varför det känns som om allt går åt helvete, haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: