.jag älskar vårt vardagsrum

I personligt.,
igår när jag o johan klev in i nya lägenheten så var det tapetserat i vardagsrummet, o herregud vad fint det blev. :D både jag o johan fick ett stort barnsligt leende på läpparna, sjukt nöjda. :) hihi. o sen fick vi hjälp av frank att köra dit mer saker från johans lägenhet, medan grabbarna bar tunga möbler så gjorde jag iordning i sovrummet, bäddade i sängen o dammsög, så att jag o johan skulle kunna sova där.
Så nu har vi spenderat första natten i nya lägenheten, jättemysigt. men när jag vaknade imorse tog den någon minut innan jag insåg vart jag befann mig, haha. härlig känsla faktiskt. :) sen åt vi frukost o tog bilen till jobbet, hihi, o nu märks det att vintern är påväg, skrapa rutor på bilen o röda näsor o kalla händer, haha.

  
Skrivet av: Anonym
I

Visa bilder :)

Skrivet av: Pedersen
I   Blogg: http://mypedersen.blogg.se/

Åh vad mysigt! Avis jag blir, vill ju uppleva det igen med min Johan! ;/ Men det blir väl om en snar framtid.



Vart bor ni?

Lägg gärna ut bilder på lyan :)



Och hur är håret du beställde?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: