inte mkt klokare.

I personligt.,
besöket hos läkaren gjorde mig inte mkt klokare, han undersökte mig o ställde mkt frågor - o resultatet av urinprovet var lite osäkert men de trodde att jag hade urinvägsinfektion - trodde - så jag fick en ny penicillikur. Från börjar ville han ge mig samma sort som jag fick första gången, men så förklarade jag att den kuren hade inte hjälpt någonting eftersom den uvi:n kom tillbaks nästan direkt. så då fick jag en annan sort - som jag ska äta 3 gånger om dagen tillsammans med mat, i en veckas tid. o tabletterna är spygula o smakar apa, kul för mig. o penicillinet ger mig världens huvudvärk.
idag var det mkt klagomål, men jag hoppas att det gör över under dagen. :)


o min mamma kommenterade min blogg för första gången igår, wiho. (A) jag älskar dig. ♥

  
Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

Jag fick också urinvägsinfektion jämt förr, fick en massa pencellin jag med, började dricka väldigt mycket drycker med hög halt med c.vitamin. Riktigt sura drycker som te.x tranbär. Du vet från den där reklamen. "Joook från vildmarken av äääktaaa bäääär"

nu har jag inte alls lika mycket problem längre, jätte länge sen jag fick uvi nu. testa drick det regelbundet och se om de blir någon förändring.

kraam




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: