bornvägen 9.

I personligt.,
nu har alla mina saker, möbler o kläder placerats på bornvägen 9 på framnäs. :) min flytt gjordes idag o johans grejer kommer vi köra dit i början på veckan. he he. vi klev upp tidigt idag o åkte till johans föräldrar o hämtade släpvagn o sen mötte vi upp pappa utanför min lägenhet, han hjälpte till att bära idag nämligen o sen bjöd han oss på lunch, jättegod rökt lax, potatis o en supergod röra o sallad såklart. :)
o innan pappa åkte hem så åkte vi ner på stan o tittade efter en ny vinterjacka till mig - den jag har nu har jag haft i fyra år o fjädrarna ramlar ut typ överallt, haha. o väl inne på intersport hittade vi en helt underbar 8848-jacka, som dessutom var nedsatt i pris - o pappa köpte den till mig i tidig julklapp - hur underbart är inte det! :D så nu har jag en superfin vinterjacka som är varm som tusan. tack pappa. ♥

o efter att ha pustat ut i nya lägenheten en stund tillsammans med johan åkte vi tillbaks till min gamla etta o började med flyttstädningen, bleh. jag fick en hel del vredesutbrott i köket men johan den gullegrisen fick mig på bra humör igen, hihi, han var jätteduktig o klarade av att göra de sakerna jag fick panik bara av att tänka på, haha. så nu har vi kommit lite mer än halvvägs igenom städningen o sen har vi bara johans lägenhet att tänka på, hihi. där har vi förövrigt också börjat packa. :) hihi, känns jättebra att äntligen bli sambos på riktigt. ♥

vi har precis duschat o nu ligger vi helt utslagna på varsin soffa, helt slut o ont i både huvud, kropp o fötter, haha. o morgondagen blir om möjligt ännu värre, heh. då ska vi städa klart i min lägenhet, sen ska johan iväg o spela innebandymatch o då ska jag fortsätta packa i hans lägenhet o sen ska vi köra någon vända till nya lägenheten också.

vi kommer nog somna som klubbade sälar snart, hihi, jag älskar honom så himla mkt - den dära johan som älskar att retas med mig. (A) ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: