10.15

I personligt.,
då fick jag en tid hos läkaren, tyvärr kommer jag nog inte förstå någonting av vad han säger heller, hon sa t.o.m. att han kan vara lite svår att förstå men han är väldigt duktigt på infektioner. så idag ska de komma underfund med det här, jag tänker inte få en uvi igen inom det närmsta halvåret, a l d r i g.

o tillråga på allt elände har jag fått en finne, uwh. haha, på hakan dessutom, gud vad jag känner mig vacker idag. (A) haha, ironi. men man tar alla chanser till att le när man har ont, glömma smärtan lite.

  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Hoppas det går bra hos doktorn :)

Jadu, ingen aning, kan vara från tvättmedelet från max. Tänkte ringa doktorn jag med, men tycker inte riktigt om att gå dit :P

Jag har ju redan sett dh och betty som går på tvn, laddar hem istället, kunde inte vänta =P

Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

haha 1 finne? tänk om du visste vad jag får genomlida varje dag med jätte dålig hy och ständig acne!



inte som nått hån eller nånting men jag tycker alltid det är lika kul och höra hur många av mina vänner beklagar sig över 1 finne medan de har varit min vardag sedan lång tid tillbaka. :D

hoppas den lille rakar´n försvinner snart! :) kram på dej!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: