skriv din rubrik här.

I personligt.,
idag är jag på bra humör, har alldeles nyss suttit o pratat i en mer-flaska med sofia, ha ha, är på bra humör men är väl ganska barnslig idag också. :) har nyss haft lunch så nu luktar jag garlic i munnen, tur att jag bara pratar i telefon med kunderna, annars skulle de nog dö. (A)
o om en liten stund ska jag iväg på utbildning o bli ännu bättre på mitt jobb, hihi.

mitt face är tomat-rött idag, jag o johan tog nämligen en promenad igår kväll o gick ner på stan o la oss i varsitt solarium en stund, o sen promenerade vi hemåt igen. O fyfan vilket skrattanfall jag fick när jag kom hem, johan solade nämligen med kalsongerna på o herregud vilken rolig bränna han fick, jag låg på golvet o kiknade av skratt o tårarna sprutade, ha ha ha.

  
Skrivet av: sofia
I   Blogg: http://sodiro.blogg.se/

själv behöver man ju inte sola solarium;) hahahhaah ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: