skrapa rutorna.

I personligt.,

att skrapa rutorna på bilen i sig är väl inte så tråkigt - men när man skrapar o skrapar men aldrig får bort den där jävla isen, då blir man ju förbannad. haha. tog säkert en kvart för mig imorse o då fick jag inte ens bort allt utan jag gav upp o satte mig i bilen o halva framrutan var fortfarande frostig o jag såg typ ingenting till vänster - trafikfara? ;D
o när jag kom till Jet för att tanka så är det självklart apmkt folk där, jag hamnade bakom två tanter som stod o typ hade kafferast vid pumpen, haha, efter många om o men åkte de därifrån o jag skulle försöka pula in mina pengar i automaten, men den lilla irriterande gula grejen bara spottade ut mina pengar, gång på gång. tror jag stod o bråkade med den i evigheter, jag är glad att jag var ensam kvar på Jet då, haha.

o nu är jag på jobbet, det säger väl allt. . .


  
Skrivet av: sofia
I   Blogg: http://sodiro.blogg.se/

skrapa rutorna kanna langt borta nu nar det ar 30 grader varmt ute.. hihi hoppas du har det bra och att det inte ar allt for tomt utan mig hihi puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: