.rubrik

I personligt.,
idag åkte jag buss till jobbet, att åka buss är helt olidligt om man inte har en bra bok eller musik, har man något av detta så är det nästan skönt att åka buss, om man bortser från att man måste kliva upp betydligt mkt tidigare + att man måste gå från bussen till jobbet i regn o oväder.
efter jobbet får jag åka med sandra hemåt, men hon slutar en halvtimme senare än mig så antingen får jag hänga i lunchrummet eller jobba in lite komp, det blir förmodligen det första eftersom det ringer väldigt lite idag.

ikväll får jag gå ut på promenad helt ensam, johan ska träna innebandy.

  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Nej då, det är lugnt :)

Jo, det är bra här, tack. Jobba lugnt :P




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: