nollgradigt,.

I personligt.,
idag är inte vädret på min sida, jag o johan hade tänkt tvätta bilarna idag - men då måste det vara plusgrader. o det är nollgradigt, haha.
vi får se vad vi hittar på istället :)

igår kväll tyckte jag lite synd om johan, jag var pms:ig, trött o hunrig, haha, o han var drygare än vanligt ;) he he. men efter lite mat i magen blev jag en snäll flickvän. dock sjukligt trött. o när vi skulle krypa ner i sängen fick vi en trevlig överraskning - katten hade kissat i sängen, IGEN. fick kasta ut täcket på balkongen o sova under varsin filt istället, väldigt kallt, fyfan. det blev några sura miner där men sen somnade jag i johans famn.

nu på morgonen är det jag som varit dryg mot johan, haha.

  
Skrivet av: Anonym
I

Lägg ut bilder på nya lyan :) alltid roligt att se..




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: