det är såna som du som är en trafikfara.

I personligt.,
ha ha, rubriken är ett citat från johan tidigare idag. :D vi vaknade vid halv tio tiden idag o då var det bara att rulla ur sängen o bege sig mot tvättstugan, vi skulle tvätta våra täcken o bäddmadrassen som katten kissat på. 
o när det var klart så hämtade vi upp sandra o hennes dotra o åkte på dollar, där vi hittade en hel del behövliga grejer. :) sen frågade jag johan om vi kunde åka på a&h också, sen insåg jag att det är ju jag som bestämmer det - vi hade nämligen tagit min bil o jag körde, ha ha.

o nu är vi hemma o har satt upp lite nyinköpta tavlor, varav en jättestor i matrummet, hihi. superfin. :) o jag håller på o lagar mat - kyckling, fullkornsris, bea o sallad, smaskens. o efter det ska jag röra ihop lite matlagningsgrädde, creme fraich med vitlök o örter o göra några matlådor, hihi. o johan ligger på soffan o sover nu, hihi. sötgöte.

  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Vad duktig du är som håller på att gör mat och grejer :)

Fint ni har fått det i lägenheten också! =)

Var ligger tvättstugan här förresten?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: