aparmar. :)

I personligt.,
idag efter jobbet så kramades jag lite med johan o sen tänkte jag att jag skulle gå hem till sandra o stjäla med mig henne så att jag skulle slippa handla själv, johan kunde inte följa med eftersom han hade innebandy-träning, o när jag gått typ 50 meter så halkar jag, självklart, o gör världens vurpa, slår i både rumpa, armbåge o huvud o min mössa flyger av o landar typ 2 meter bort, ha ha. tur att det var mörkt så ingen såg mig, eller? ;)
när jag väl handlat klart o tankat bilen så var det dags att bära hem alla matkassarna, o herre min gud, ha ha, 5 stycken jättetunga. mina armar blev nog flera meter. (A) o inte nog med det, jag halkade typ hela tiden. men jag kom hem utan någon större vurpa o jag hann inte mer än laga mat så var det dags att åka hemifrån igen. då skulle jag åka hem till pappa o kicki o låna ett täcke eftersom, ursäkta språket, kattjäveln har kissat på vårt täcke andra dagen i rad! så nu har vi hämtat upp dörren från förrådet o blir tvungna att ha dörrarna stängda till sovrummet, det är sjukt vad lägenheten känns mindre. :(

mitt fejs är inte lika rött längre, för er som undrar, ha ha. nu blir det till att stänga mina gröna. natti.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: