Paus från Frusna män söker kärlek.

I Blandat,

Ja, nu kommer det ännu en töntig lista, haha.

BODY
skostorlek - 37, 38
string eller hipster - hipsters of course. :)
mest nöjd med - öronen ;D haha.
minst nöjd med - a lot.
höger eller vänsterhänt - höger.
kär - ja :)
skor som du bar idag - svarta tygskor.
rädsla - mörker.
första tanken när du vaknar - hur mkt är klockan.
när du somnar - lovely.
svär du - väldigt ofta,.
sjunger du - för det mesta, :)
tror du på dig själv - ja, oftast. :)
kommer du överrens med dina föräldrar - ja :)


HAR DU DEN SENASTE MÅNADEN

druckit alkohol - aarå.
nyttjat nikotin - ja.
shoppat - ja.
stått på scen - nej, verkligen inte. haha.
bakat - nej tyvärr inte.
stulit något - nej.


HAR DU NÅNSIN
däckat eller varit jätteful - haha, aa.
blivit nerslagen - jo.
badat med kläderna på - hihi, ja, :)


FRAMTIDEN
hur många barn vill du ha - vet ej.
namn på barn - finns många fina. :)
hur vill du dö - men gud vilken fråga.
hur ser ditt liv ut om 15 år - lycklig mamma och jättekär. :)
människor du skulle ge ditt liv för - mina närmsta.
antal piercings - 2 st, och 5 hål i öronen.
antal tatueringar - 2 st,.
antal saker jag ångrar - en del.


MOBIL OCH TELEFON
hur många kontakter finns det på din mobil - några hundra. :)
vad står det i ditt senaste mottagna sms - jag ska äta sand. :)
hur många egobilder har du - för många, haha. ;D
vilken färg har din mobil - rosa och lila. :)

Egentligen orka listor liksom, men jag har inget bättre för mig i pauserna under Frusna män söker kärlek. :) hihi.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: