to-do-list.

I personligt.,
Idag är det underbart väder. :D Solen skiner, inte ett moln på himmelen och humöret kan inte vara annat än på topp. :) Jag är ledig idag eftersom jag ska göra iordning håret på Sandra Tofält och två av hennes kompisar inför deras bal. :) hihi, så är uppe med tuppen trots att jag är ledig. ;) Men det är det värt, hihi. :)
Ska få umgås med tre prinsessor hela förmiddagen, och sen åker jag hem och byter kläder och gör mig iordning och sen hämtar jag upp Sara på min räserhoj ;D och så hojjar vi ner på stan och tittar / fotograferar alla vacka prinsar och prinsessor som ska på bal. :)

17 dagar kvar till Frankrike, jag längtar. :)

  
Skrivet av: ella
I   Blogg: http://ellisgirl.blogg.se/

frankrike låter kul=)ja nu är d sommarvärme igen ha en bra dag!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: