Smaka bla...? :)

I personligt.,

Det blev middag på Kina idag, smaskens! :) Jag och Johan fick sällskap av min lillesyster Simone och Johans kompis Fritz, och vi åt jättegod mat, dock inga vållullar ;D Gud så roligt man kan ha på en restaurang alltså ;D haha, simone "tappade" en citron bakom elementet, fy, haha, och sen hade vi grimas-tävling, härmade älgarna i Björnbröder, platade lent, skrattade och var allmänt störda. ;D haha, sjukt kul.
Och johan drack öl till maten vilket resulterade i att JAG var tvungen att köra hans bil, vilket jag ärligt talat aldrig trodde att jag skulle få göra, hihi. Jag var apnervös, haha. Men det gick bra, fick bara, bara, bara tre motorstopp., haha ;D varav det sista hände precis vid statoil inför en hel drös med bilglada grabbar, haha. Och Johan satt bredvid och gömde sig för att han skämdes, haha, och jag fick sms typ trettio sekunder efteråt och där stod det väl mest; hahahahaa motorstopp!! haha. ;D Äh, vafan man ska bjuda på sig själv. ;D

Och nu är jag hemma hos Johan och han och Fritz ligger i varsin soffa och tittar på Oceans Twelve, så jag undrar vart jag ska klämma ner mig någonstans,. de har ju vräkt ut sig överallt. haha..


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: