Ny lärare.

I personligt.,
Idag började vi utbildningen med fasta telefonin. :) fick en ny lärare också, jättetrevlig och väldigt duktig på att lära ut. :) hihi. Och dagen kändes inte fullt så lång som jag trodde, men jag somnade ändå i bilen påväg hem efter jobbet, haha, marcus hade skrattat lite åt mig när jag satt där och nickade till, haha ;D
Just nu håller jag på och pluggar, letar fakta om Estonia. Är hos Johan och lånar hans dator medan han är och tränar fotboll. Och amadeus, min gullkatt, ligger i mitt knä och sover, hihi. :)

Ikväll är det DH, ska försöka hinna med lite mer studier innan klockan slår om från 20.59 till 21.00 för att sen bänka mig i soffan med ett stort glas vatten och alla katterna,. hihi. :) Puss.

dom känns annorlunda, haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: