måndagkväll.

I personligt.,
Imorse när jag vaknade kändes det verkligen att det var måndag, kroppen och sinnet var väldigt tröga, haha. ;D sov en stund i bilen påväg till jobbet, och timmarna fram till lunch kändes som en evighet, men efter det gick tiden rätt fort. :)
Och efter jobbet mötte jag upp Johan och vi åkte på Dollar, Lidl och Ica. Därefter åkte vi hem till honom och lagade mat. :) Blev kycklingwok med nudlar, smaskens! :D
Efter att vi slukat i oss maten var det dags för städning, jag var snäll och hjälpte darlingen. :) hihi, så nu luktar det sommar här och är rent och fräscht i varenda liten vrå. :) hihi, och jag ska alldeles strax klippa honom. ;) haha, och gudars vad han har velat hit och dit angående om han ska låta mig klippa honom. ;) hihi. Får se om han blir nöjd då ;) hihi. Och efter det är det inte många minuter kvar tills jag ska knoppa. Dagarna är alldeles för korta, heh. :) längtar redan tills jag får krypa ner i min säng och dra täcket över huvudet, hihi. :) Och har sovmorgon imorgon, härlisch. :D

Nu väntar en långhårig johan och ett gäng saxar ;D haha.

  
Skrivet av: tessan
I   Blogg: http://thureson.blogg.se/

De där lät farligt. Mikaela med saxen ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: