Lunch.

I personligt.,
Nu är min lunchrast alldeles strax över, proppade i mig en gudomligt god mexikansk tacopaj., :) hihi, och sen låg jag och Sara och jäste i sofforna en stund. :) Och nu ska vi fortsätta lära oss massa bra saker. ;) hihi.
Och om 4 timmar är det dags för hemfärd till kära bollnäs, då jag hoppas att den snälla söta rara solen har tittat fram igen så jag och Johan kan köpa varsin mjukglass och lägga oss på en filt ute på långnäs och mysa. :) Annars blir det väl till att inta soffläge med en bra film istället. :) hihi.

- Alltså han är typ jättemysig ena stunden och sekunden senare är han skitsur för att jag såg någon annans rövskåra.
Mohahahaha, klockren mening från en av mina kollegor ;D

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: