Lördag.

I personligt.,
Dagen:

Förmiddagen har spenderats tillsammans med allra bästa Sandra Tofält, hennes barn och min Johan. :) Fick sms imorse av Sandra som undrade om jag ville gå på marknaden med henne och självklart ville jag det. :) Så jag och Johan fick med oss Fritz och så mötte vi upp Sandra på stan. :)
Vi strosade sen runt där i några timmar, njöt av solen och amanda hoppade hoppborg och åkte karuseller. :) Och innan vi åkte hem ville amanda leka lite med en lastbil i lekparken. :) Självklart fick hon det, jag lekte till en början med amanda och vi åkte till Musse Pigg, som bodde lika långt bort som jultomten ;D hihi, sen slog jag mig ner i gräset tillsammans med Sandra medan Johan fick leka med amanda, haha, och gud vad hon styrde och ställde med honom, hihi, men han hade nog roligt ;) Och liam dreglade på mig och pratade och rev mig i ansiktet, sötboll. ;D hihi, du har helt underbara barn Sandra! :)

Kvällen:

Därefter åkte jag och Johan hem till honom, jag bytte om till bikini och så jäste vi på balkongen i någon timme, och jag har precis duschat och ska göra mig iordning inför kvällen. :) som ska spenderas här på blomkransen till att börja med., :)
Det som står på schemat är kubb-spel, dricka alkohol och njuta av solen och trevligt sällskap. :) hihi,. De allra bästa kommer hit och joinar oss. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: