in your head, in your head, zombie,.

I personligt.,
Gokväll,
idag vaknade jag, trots tillräckligt många timmars sömn,
inte alls i närheten av så utvilad som jag skulle behövt vara. Men jag ramlade ur sängen och åkte till jobbet, humöret var självklart lika bra som alltid på jobbet :) men jag tror inte jag var ensam om att sitta som en zombie tittandes på projektorbilden i ett lamt försök att inte låta allt suddas ut till en enda röra i huvudet, haha. ;D men efter lunchen var vi nästan som nya människor. :)
I bilen påväg hemåt började det lukta kobajs och marcus stängde av fläkten och då öppnar sara fönstret och vi protesterar och skrattar och då säger hon;
- Men jag trodde att det kanske bara var på den andra sidan. :)
Hahahahahaaa. ;D klockrent.

Och nu ska jag försöka skriva lite på min historia-uppsats och även försöka knåpa ihop lite medicinskt och matte c. Får se hur mkt jag hinner med innan jag måste åka hem och städa min stökiga lägenhet innan det är dags att knoppa. :) Puss.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: